Retur

Vi håper at du alltid blir fornøyd med varene du handler hos oss, men skulle du av noen som helst grunn angre på kjøpet ditt, tilbyr vi utvidet angrerett på alle våre produkter (kun til kunder i Norge enn så lenge).

14 dagers angrerett er gjeldende i henhold til norsk lov, men vi gir deg 30 dagers angrerett på alle våre varer.

Vår utvidet angrerett

Du har altså 30 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen. Du har rett til å angre på produkter som er åpnet og prøvd. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen tidsfristens utløp. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss. Produktet må være ubrukt.

Følg instruks under for å gjennomføre en retur eller send oss en mail på . Husk å skrive RETUR og ditt ordrenummer i emnefeltet til e-posten.

Retur av varer:

  1. Send oss en e-post på hello@conceptzero.no. Husk RETUR og ditt ordrenummer i e-postens emnefelt.
  2. Fyll ut returskjema
  3. Legg produktene du ikke vil ha i en tett forpakning.
  4. Fest returlappen utenpå pakken.
  5. Lever til nærmeste Post-hentepunkt.

Du er returansvarlig

Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss, selv om vi betaler for returporto.


Tilbakebetaling

Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette via Visa/Mastercard, Vipps eller Klarna. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.

Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.


Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til hello@conceptero.no

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.
Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Concept Zero AS, betaler vi ikke disse utgiftene.


Bytte en vare?

Dersom du vil bytte noe du har kjøpt til en annen vare, tar du kontakt med vår kundeservice på hello@conceptzero.no. I bestillinger som ikke er sendt kan vi enkelt gjøre endringer før den sendes ut.


Uavhentede pakker

Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kr. 59,- for frakt- og håndteringskostnadene dette fører med seg for oss.

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.